GYIK – Gyakran Ismételt Kérdések
1. Rendeléssel kapcsolatos kérdések
Hogyan adhatok le rendelést a webáruházban?
A rendelés leadásához válaszd ki a kívánt termékeket, helyezd őket a kosárba, majd kattints a „Pénztár” gombra. Itt megadhatod a szállítási és számlázási adataidat, kiválaszthatod a fizetési módot, majd véglegesítheted a rendelést.Illetve a ruhák estében a megjegyzés rovatban a megtudjátok adni a kívánt ruha méretét!
Milyen fizetési módokat fogadtok el?
Jelenleg az alábbi fizetési módokat kínáljuk:
- Bankkártyás fizetés
- Banki átutalás
- Utánvétes fizetés (futárnál készpénzzel vagy bankkártyával)
Mennyi idő alatt dolgozzátok fel a rendeléseket?
Általában 1-3 munkanapon belül feldolgozzuk a rendeléseket és általában 5 napon belül nálad is van!
2. Szállítás és átvétel
Milyen szállítási módok közül választhatok?
A következő szállítási módokat kínáljuk:
- Futárszolgálat házhozszállítás
- Csomagpontba/csomagautomatába történő szállítás
Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
A szállítási idő általában 5 munkanap.
Van lehetőség személyes átvételre?
Sajnos egyelőre nincs nálunk ilyen lehetőség, de dolgozzunk rajta, hogy mielőbb megvalósítsuk ezt a kérésetek!
Mennyibe kerül a szállítás? Van ingyenes szállítás bizonyos rendelési összeg felett?
A szállítás díja a választott szállítási módtól függ. A pontos díjakat a pénztár oldalon láthatod.
Nem kaptam meg a rendelésemet, mit tehetek?
Ha a rendelésed nem érkezett meg a várható időn belül, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az ügyfélszolgálaton keresztül.
3. Termékekkel kapcsolatos kérdések
Milyen anyagból készülnek a termékek?
Termékeink különböző anyagokból készülnek. Minden terméknél feltüntetjük az anyagleírást.
Hogyan tudok biztos lenni benne, hogy a termék megfelelő lesz az esküvőm stílusához?
Ha bizonytalan vagy, kérj tőlünk további képeket vagy konzultálj velünk az ügyfélszolgálaton.
4. Visszaküldés és csere
Visszaküldhetem a terméket, ha nem felel meg?
Igen, nálunk 30 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted a terméket.
Mennyi időm van a termék visszaküldésére?
A kézhezvételtől számítva 30 nap áll rendelkezésedre, hogy jelezd visszaküldési szándékodat.
Ki viseli a visszaküldés költségeit?
30 napon belül ingyenes a visszaküldés! 30 napon túl a vevőt terheli a visszaküldési költség.
Hibás vagy sérült terméket kaptam, mit tehetek?
Kérjük, küldj nekünk fényképet a termékről, és mielőbb orvosoljuk a problémát (csere vagy visszatérítés formájában).
5. Kapcsolat és ügyfélszolgálat
Hogyan érhetem el az ügyfélszolgálatot?
Elérhetsz minket e-mailben, telefonon.
Milyen nyitvatartási időben tudtok válaszolni?
Általában hétfőtől péntekig 8:00 és 17:00 között vagyunk elérhetők, de a weboldalunk 0-24-ben elérhető számotokra!